Дата: 15.12.2018
Клас: 3-Б
Вчитель: Крайнюк Валентина Володимирівна
Очікуваний результат:на кінець уроку учні вміють
використовувати лексичний матеріал теми, граматичні конструкції “there is…..”/“there are” та прийменники місця;
описувати кімнати за малюнком;
працювати в малих групах
Наскрізні змістові лінії: «Громадянська відповідальність». Вибудовує товариські стосунки з оточуючими людьми.
Завдання:
- розвивати навички монологічного та діалогічного мовлення учнів, вміння розуміти співрозмовника, культуру праці та спілкування учнів на уроці; розвивати швидкість та критичність мислення учнів, їх довільну пам’ять та мовну здогадку, мовленнєву реакцію, стійку увагу, вміння переносити знання та навички в нову мовну ситуацію, розвивати творчу уяву учнів, фонематичний слух та правильну вимову.
Форма проведення: інтерактивний урок з використанням методу проекту.
Методи та прийоми: комунікативний метод, метод проектів, ситуативний метод, «мозковий штурм» та інтерактивна гра.
Форми роботи: ігрові, індивідуальні, в парах, в групах.
Клас: 3-Б
Вчитель: Крайнюк Валентина Володимирівна
Очікуваний результат:на кінець уроку учні вміють
використовувати лексичний матеріал теми, граматичні конструкції “there is…..”/“there are” та прийменники місця;
описувати кімнати за малюнком;
працювати в малих групах
Наскрізні змістові лінії: «Громадянська відповідальність». Вибудовує товариські стосунки з оточуючими людьми.
Завдання:
- розвивати навички монологічного та діалогічного мовлення учнів, вміння розуміти співрозмовника, культуру праці та спілкування учнів на уроці; розвивати швидкість та критичність мислення учнів, їх довільну пам’ять та мовну здогадку, мовленнєву реакцію, стійку увагу, вміння переносити знання та навички в нову мовну ситуацію, розвивати творчу уяву учнів, фонематичний слух та правильну вимову.
Форма проведення: інтерактивний урок з використанням методу проекту.
Методи та прийоми: комунікативний метод, метод проектів, ситуативний метод, «мозковий штурм» та інтерактивна гра.
Форми роботи: ігрові, індивідуальні, в парах, в групах.
Немає коментарів:
Дописати коментар